Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little FF progress

pregnancy

Wednesday, October 24, 2012

UTI @ 37 weeks

huhuuu... real explanation apesal malam td rase sangat sakit kt lower abdomen a.k.a ari2 aku... aku ye ye la igtkan i have a braxton hicks.. or aku dah setat false contraction... kol 9 lebey aku dah tido, sampai x peduliks dah citer adam hawa kol 10.... anyway rekod pon kan, lagi senang tengok rekod nyer leh skip iklan especially iklan passion morena yg x leh blah tu.... tp bgn dr tido kol 11 pon sakit x ilang2 jgk... tido mlm apatah lagi... nk ejas bontot sikit jek pon dh rase mcm nk pecah di sana itu.... sampai ke pagi pon sakit jgk...

seb baik mmg ari ni ari check up, dah setat weekly.... result air kencin salu nurse tanda pakai pen itam biase N beso... ari ni die kasik pakai pen merah tanda + beso2... ayoyaiiii... no good...

rekod bersih yg dicemari huh..

kene makan antibiotik suda... dokter prescribe augmentin, BD for 14 days... huhuhu saiz ubat same beso ngan pramilet aku, suda kene telan 2 bijik lak dah.... nurse plak pesan minum air barli... errr not really my feveret, tp ikotkn jek la nk baik nyer pasal... and also minum air kosong byk2...

sila la makan tanpa segan silu atau skip2 yer...

merebus air barli in the process...
 
dan tak lupe, Mr C kasik 2 bekas air kosong sekaligus utk aku memabukkan diri ahakssss... mekacehhh darling!

akhir kata, jangan malas minum air kosong, jangan malas pegi kencin!

next week dokter xde pi jb jadik expert witness for satu kes patient saman spital... secara otomatik next checkup postpone to the week after... Little FF tgu dokter balik br kuar ok! enjoy2 jek dulu dlm perot tu...

No comments:

Post a Comment